Onze werkgroepen

Onze lokale afdeling telt een aantal werkgroepen die af en toe samenkomen en rond hun thema's nadenken en initiatieven nemen. Zowat alle bestuursleden hebben binnen minstens één van deze groepen een bepaalde taak.

De werkgroep Communicatie staat in voor de lokale editie van het huis-aan-huismagazine en alle andere publicaties, zoals verkiezingsprogramma's. Vaste leden zijn o.a. Geoffrey, Alies en Bekir maar iedereen met een vlotte pen en/of frisse ideeën is welkom om een steentje bij te dragen.

De werkgroep Feestelijkheden staat in voor het organiseren van evenementen zoals de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie en eetdag. Ideale momenten om onze bestuursleden wat beter te leren kennen en uw wensen te kennen te geven. Onder meer Paula en Hugo nemen in deze groep het voortouw.

De werkgroep Ledenwerving houdt zich bezig met het verwelkomen van nieuwe leden en het informeren van mogelijk geïnteresseerde Looienaars. Stefan en Eric knappen hier samen met anderen het werk op. Deze personen kan u altijd aanspreken indien u lid wenst te worden van onze partij. Een andere optie is de link te volgen op de voorpagina van deze website.